Menu
Telefonická krizová pomoc
Když řešíte akutní problém související s poruchou příjmu potravy nebo se chcete jen poradit či zeptat, můžete nám zavolat, nebo napsat.
Linka Anabell, dobrý den…
Pracovníci Linky Anabell jsou sociální pracovníci, psychologové nebo terapeuti s doplněným vzděláním v oblasti telefonické krizové intervence. Pracovníci Linky Anabell vždy:
- Ctí anonymitu – nevyžaduje žádné informace, které nechcete sami sdělit.
- Zachovávají mlčenlivost – bez vašeho vědomí a souhlasu nesdělí žádné informace nikomu jinému.
- Respektují vás – pracovníci Linky vás nesoudí, jsou tu, aby vám pomohli.
- Hledají s vámi řešení – nabízí různé možnosti řešení vaší situace, ale volba je vždy na vás.
- Chrání váš život – pokud vám hrozí bezprostřední ohrožení života, mohou pracovníci Linky předchozí zásady výjimečně porušit. O této skutečnosti vás ale vždy informují.
Službu poskytujeme bezplatně a můžete ji kontaktovat:
- telefonicky, na telefonním čísle 774 467 293 (hradíte pouze běžnou cenu hovoru podle tarifu svého operátora);
- prostřednictvím chatu (skrze ikonu Chat Anabell ve spodním rohu obrazovky);
- e-mailem (na e-mailové adrese iporadna@anabell.cz)
Služba Linka Anabell se řídí regionálními kartami Jihomoravského kraje.
Kdy jsme vám k dispozici:
Telefonická krizová pomoc:
Pondělí 8:00 – 16:00
Úterý 10:00 – 18:00
Středa 8:00 – 16:00
Čtvrtek 8:00 – 16:00
Pátek 8:00 – 16:00
Chatová krizová pomoc:
Pondělí 17:00 – 20:00
Středa 17:00 – 20:00
Pokud voláte v provozní době a nedovoláte se, věnujeme se zrovna tomu, kdo se dovolal před vámi. Zkuste proto zavolat za chvíli – na zmeškané hovory zpět nevoláme.
Dokumenty a informace:
Pracovníci Linky Anabell s vámi uzavírají ústní smlouvu platnou po dobu hovoru. Více informací o uzavírání smlouvy i celé telefonické krizové pomoci se dočtete zde.
Pravidla pro podávání a vyřizování přání a stížností naleznete v hlavním banneru na úvodní stránce - https://bit.ly/2wG6bnc.