Novinky
Adela Banášová podporuje zdravé sebevědomí, přispěla sdružení Anabell
Adela Banášová podpořila občanské sdružení Anabell, které pomáhá osobám s poruchami příjmu potravy. Sdružení předala šek v hodnotě 50.000 Kč. Na projektu Adela spolupracovala se značkou Dove, která je známá svými kampaněmi za skutečnou krásu.
„Jsem ráda, že jsem mohla podpořit občanské sdružení, které pomáhá jak ženám, tak mužům v boji s poruchami příjmu potravy. Je důležité, že takové sdružení existuje a že je tady pro ty, kteří se ocitnou v obtížné životní situaci,“ vysvětluje svoji aktivitu Adela Banášová. Ta věnovala Anabell svůj honorář za spolupráci na projektu v rámci kterého navrhla originální design trička Dove. „Mnou navržené tričko má lásku již v pohledu a tím jsem chtěla říci, že každá z nás se má umět na sebe podívat právě s láskou a se zdravým sebevědomím a hlavně se tak i vnímat.“
Věra Jiroudková, Brand manažerka značky Dove, za značku Dove ke spolupráci dodává: „Iniciativu Adely podpořit občanského sdružení Anabell, jsme přivítali s nadšením, protože naprosto koresponduje s filozofií značky. Značka Dove se snaží podpořit zdravé ženské sebevědomí. Přejeme si, aby se každá žena na sebe při pohledu do zrcadla uměla usmát a byla hrdá na svou přirozenou krásu.“
Zpět na seznam novinek